WiFi
Taras
Klimatyzacja
Ogrzewanie
Przyjazny niepełnosprawnym
Meble ogrodowe
Czajnik
Aneks kuchenny
Talerze, sztućce
Lodówka
Ekspres do kawy
Opiekacz, toster
Zmywarka
Mikrofalówka
Piekarnik
TV
Żelazko
Sejf
Prysznic
Szampon, mydło
Ręczniki
Kapcie (dostępne są na życzenie)
Szlafroki (dostępne są na życzenie)
Suszarka do włosów
Parking darmowy
Winda
Sauna
Jacuzzi
Widok na ogród
Apartament 4-osobowy to komfortowa i wygodna przestrzeń zarówno dla rodzin z dziećmi jak i grupy przyjaciół. Przestronne wnętrza pozwolą na komfortowy wypoczynek. Ten apartament posiada salon z aneksem kuchennym oraz jedną sypialnię. Łazienka posiada udogodnienia dla osób z dysfunkcją narządów ruchu. Wyposażona jest w kabinę prysznicową, umywalkę i toaletę. Sypialna wyposażona została w wygodne łóżko małżeńskie (160 × 200) oraz funkcjonalne meble. W salonie znajduje się rozkładana sofa 2-osobowa w stylu włoskim z funkcją spania, stołem i smart TV. W apartamencie znajduje się również sejf.
Aneks kuchenny wyposażyliśmy w płytę indukcyjną, piekarnik z kuchenką mikrofalową, zmywarkę i lodówkę, odkurzacz. Do dyspozycji Gości są również: ekspres kapsułkowy, czajnik, toster, blender, mikser, komplet garnków, patelnie, porcelana, szkło oraz sztućce, łyżki sylikonowe, salaterki, półmiski, naczynie żaroodporne, blaszka do pieczenia, koszyczek na pieczywo, chlebak, korkociąg, rękawice kuchenne, a dla najmłodszych gości - komplet kolorowej porcelany. Na wyposażeniu znajdują się: ręczniki, kosmetyki: szampon i mydło w płynie, oraz suszarka do włosów. Na życzenie gości w Recepcji są dostępne szlafroki oraz kapcie kąpielowe.
W CENIE POBYTU:
Jesteśmy do Państwa dyspozycji na każdym etapie organizacji pobytu, gotowi odpowiedzieć na wszelkie pytania oraz dostosować nasze usługi do indywidualnych preferencji naszych Gości.
Nasz zespół składa się z pasjonatów, których głównym celem jest stworzenie atmosfery nasyconej ciepłem i troską. Gwarantujemy Państwu podejście z najwyższym szacunkiem i dbałość o każdy detal, abyście mogli czuć się u nas, jak w domu. Naszym pragnieniem jest, aby Rezydencja Owca na Szlaku była miejscem, do którego chętnie będą Państwo powracać, zawsze znajdując tu ciepłe, serdeczne przyjęcie i wyjątkowy komfort.
Zalecamy, aby poświęcić chwilę na zapoznanie się z poniższymi informacjami, które zostały starannie przygotowane z myślą o Państwa wygodzie i bezpieczeństwie. Dzięki temu będziemy mogli zminimalizować potencjalne nieporozumienia i zagwarantować Państwu spokojny i bezproblemowy pobyt.
1. Doba wynajmu apartamentu rozpoczyna się o godzinie 16:00 pierwszego dnia pobytu i kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
2. Opuszczenie apartamentu po godzinie 11:00 skutkuje naliczeniem opłaty za kolejną pełną dobę pobytu. Więcej informacji na ten temat znajduje się w regulaminie.
3. W przypadku planowanego późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu prosimy o powiadomienie o tym naszej recepcji, abyśmy mogli dobrze przygotować się na Państwa przyjęcie lub pożegnanie. Państwa informacja pozwoli nam w pełni dostosować się do indywidualnych potrzeb oraz starannie zorganizować obsługę, zgodnie z Państwa preferencjami.
4. Możliwe przedłużenie pobytu jest uzależnione od dostępności wolnych apartamentów. Jeśli mają Państwo zamiar przedłużyć swój pobyt lub zmienić godzinę wyjazdu, prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się z recepcją.
Życzenie przedłużenia pobytu należy zgłosić najpóźniej do godziny 10:00 dnia, w którym kończy się termin najmu apartamentu. W przypadku późniejszego wymeldowania lub wcześniejszego zameldowania obowiązuje dodatkowa opłata, zgodnie z naszym cennikiem:
Późniejsze wymeldowanie:
Wcześniejsze zameldowanie:
5. Recepcja naszej rezydencji jest do Państwa dyspozycji każdego dnia od godziny 8:00 do 20:00. W tym czasie nasi pracownicy są gotowi, by zapewnić Państwu nie tylko profesjonalną obsługę, lecz także udzielić wszelkich potrzebnych informacji i zadbać o pełen komfort podczas Państwa pobytu. W razie jakichkolwiek pytań czy potrzeb prosimy o kontakt z personelem recepcyjnym w wymienionych godzinach.
6. Po godzinie 20:00, recepcję obsługuje pracownik ochrony, który nie tylko troszczy się o Państwa bezpieczeństwo, lecz również jest gotów świadczyć wszelką pomoc, której Państwo potrzebują. Dodatkowo umożliwia swobodne rozpoczęcie lub zakończenie Państwa pobytu w naszej rezydencji bez względu na porę.
7. Podczas zameldowania w recepcji pobierana jest kaucja w wysokości 1000 zł na zabezpieczenie ewentualnych zniszczeń. Kaucja zostanie zwrócona w całości Gościom w dniu wyjazdu, po wcześniejszym dokładnym sprawdzeniu apartamentu przez personel obiektu. Zwrot kaucji będzie możliwy pod warunkiem, że w procesie tej weryfikacji nie zostaną stwierdzone żadne braki ani uszkodzenia.
8. Kaucję można opłacić gotówką lub kartą płatniczą, a zwrot nastąpi w takiej samej formie płatności, którą dokonano opłaty.
9. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który nie ureguluje opłaty kaucji w momencie zameldowania.
10. W przypadku dokonania opłaty za rezerwację kartą płatniczą Gość ma obowiązek przy zameldowaniu okazać kartę pracownikowi recepcji.
11. Wszelkie braki i uszkodzenia w wyposażeniu prosimy zgłosić w recepcji w godzinach jej pracy lub na adres: recepcja@owcanaszlaku.pl, do 2 godz. od wejścia do apartamentu. Lista kontrolna wyposażenia znajduje się w apartamencie.
12. Na podstawie Uchwały Rady Miasta Zakopane do ceny pobytu doliczamy opłatę miejscową w wysokości 2 zł/dzień/osoba, płatną w recepcji w dniu przyjazdu.
13. Dostęp do sieci Wi-Fi jest BEZPŁATNY. Hasło otrzymacie Państwo w recepcji podczas zameldowania.
14. Otwarcie Apartamentu odbywa się za pomocą karty-klucza, którą Goście otrzymują w recepcji po dokonaniu niezbędnych formalności związanych z zameldowaniem. W przypadku zgubienia karty naliczana jest opłata w wysokości 50 zł.
15. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 8:00 rano. Organizacja uciążliwych spotkań towarzyskich i imprez okolicznościowych jest surowo zabroniona. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej skutkować będzie koniecznością natychmiastowego opuszczenia obiektu przez osoby naruszające powyższy zakaz, bez możliwości zwrotu wpłaconej kwoty.
16. W celu uniknięcia nieporozumień informujemy, że jako kompleks apartamentów nie świadczymy standardowych usług hotelowych, takich jak wymiana ręczników czy sprzątanie apartamentów podczas pobytu. Aby zapewnić Państwu pełną satysfakcję z pobytu w naszej rezydencji, usługi te są dostępne na indywidualne życzenie Gości, jednak wyłącznie za dodatkową opłatą i po uprzednim uzgodnieniu z recepcją.
17. Goście są zobowiązani do samodzielnego wynoszenia śmieci z apartamentów, zgodnie z zasadą segregacji obowiązującą w rezydencji. Prosimy o wyrzucanie odpadów do właściwych kontenerów umieszczonych na poziomie -1, po prawej stronie od wjazdu do garażu. W przypadku niesegregowania śmieci obowiązuje kara w wysokości 1000 zł. Zachęcamy do przestrzegania tych zasad, aby wspólnie dbać o czystość i porządek w naszym obiekcie.
18. W całym obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, obejmujący również stosowanie papierosów elektronicznych z wyłączeniem specjalnie wyznaczonego miejsca dla osób palących. Zgodnie z regulaminem za złamanie tego zakazu Gość zostanie obciążony kwotą 1500 zł. Opłata ta obejmuje koszty związane z nieuzasadnionym przyjazdem jednostki straży pożarnej, koniecznym ozonowaniem oraz neutralizacją zapachów. W przypadku naruszenia zakazu płatność z tego tytułu musi być dokonywana przez Gości natychmiast po zaistnieniu opisanej sytuacji.
19. W całym budynku obowiązuje kategoryczny zakaz poruszania się w butach narciarskich, z wyjątkiem wyznaczonej do tego specjalnej strefy, czyli narciarni. Przestrzeganie tego przepisu jest nie tylko kluczowe dla bezpieczeństwa Gości, ale także ma istotne znaczenie dla utrzymania czystości i komfortu w naszym obiekcie. Prosimy Gości o ścisłe przestrzeganie tej zasady, a wszelkie przypadki naruszenia regulaminu będą skutkować nałożeniem kary w wysokości 500 zł.
20. Narciarnia oraz miejsce do przechowywania wózków i sanek znajdują się na poziomie -1, na wprost wjazdu do garażu. Wszelkie szczegóły na ten temat zawarte są w dedykowanym regulaminie, dostępnym w recepcji obiektu.
21. Kids Club mieści się na trzecim piętrze rezydencji. Rodzice/opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za dzieci przebywające w klubie.
22. Na 3. piętrze rezydencji znajduje się strefa wellness z saunami i jacuzzi. Aktualne godziny dostępności można uzyskać w recepcji rezydencji. Dodatkowe informacje na ten temat znajdą Państwo w dedykowanym regulaminie.
23. Ogólnodostępna pralnia dla Gości jest bezpłatna i znajduje się na 1. piętrze rezydencji. Dodatkowe informacje na ten temat znajdą Państwo w dedykowanym regulaminie.
24. Rezydencja nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zaginięcie rzeczy pozostawionych w lokalu, które stanowią własność Gości.
25. W naszej rezydencji akceptacja zwierząt jest ograniczona i obejmuje ograniczenia co do wielkości, gatunku oraz zachowań zwierząt.
Możliwość zakwaterowania ze zwierzakiem obejmuje jedynie apartamenty na parterze naszej rezydencji i wymaga wcześniejszego uzyskania zgody i akceptacji ze strony obiektu. Brak zgody może skutkować nałożeniem kary w wysokości 2500 zł lub odmową przyjęcia Gości, przy czym opłata za rezerwację nie będzie zwrócona. Ponadto, w przypadku pobytu z psem, wymagane jest wpłacenie kaucji zwrotnej w wysokości 1 500 zł przy zameldowaniu.
Jesteśmy przychylni obecności zwierząt wyłącznie w apartamentach wynajmowanych przez naszych Gości. Prosimy o dokładne przeczytanie regulaminu, który wyraźnie określa, że zwierzęta nie mogą swobodnie poruszać się po całym obiekcie. Szczególnie zaznaczamy, że surowo zabrania się wprowadzania zwierząt do pomieszczeń na 3. piętrze rezydencji. Dzięki temu zapewniamy komfort i satysfakcję wszystkim naszym Gościom.
26. Wyrządzone szkody należy natychmiast zgłaszać personelowi rezydencji. Goście są zobowiązani do pokrycia kosztów naprawy lub odkupienia zniszczonego wyposażenia lub mienia – więcej informacji znajduje się w regulaminie rezydencji.
27. W przypadku ewentualnych uszkodzeń lub zniszczeń wyposażenia lub mienia obowiązuje nasz regulamin. Zgodnie z nim, Goście są zobowiązani do pokrycia kosztów naprawy lub odkupienia zniszczonego elementu. Wymiana lub naprawa powinna spełniać ustalone standardy właściciela obiektu, a zastąpiony lub naprawiony element nie może być niższej jakości niż uszkodzony oryginał.
28. Numer miejsca parkingowego odpowiada numerowi zarezerwowanego apartamentu. Wjazd do garażu wymaga wcześniejszego zameldowania się w recepcji oraz odbioru karty-klucza, która umożliwia otwarcie bramy garażowej.
29. Ze względów bezpieczeństwa obowiązuje zakaz wjazdu do garażu pojazdów zasilanych gazem LPG oraz pojazdów elektrycznych EV.
30. Maksymalna dopuszczalna wysokość pojazdu wjeżdżającego do garażu podziemnego wynosi 1,9 metra.
31. Prosimy o utrzymanie porządku oraz niepozostawianie prywatnych przedmiotów takich jak sanki, wózki, itp. w obszarach ogólnodostępnych.
Regulamin rezydencji oraz wszystkie dedykowane regulaminy znajdują się na stronie www.owcanaszlaku.pl
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z personelem recepcji
Tel. + 48 786 420 999, e-mail: recepcja@owcanaszlaku.pl
Dzięki rezerwacji bezpośrednio na naszej stronie www.owcanaszlaku.pl lub telefonicznie gwarantujemy najniższą cenę.
Życzymy miłego pobytu!
Niniejszym potwierdzam zapoznanie się z Regulaminem Rezydencji.